23 Ocak 2008 Çarşamba

İyi Günler

Günün Mönüsü
Mercimek Çorbası
Fırında Tavuk Kanadı
Patates Salatası
Meyva
Tavuk kanadını sevmeyen var mı ? Pek sanmıyorum, hele kömür ateşinde olursa doyumsuzdur.Ama kış şartlarında mangal işi biraz zor, o zaman kanatları fırında ızgara ederek benzer bir lezzeti yakalayabiliriz.
Fırınlamadan önce kanatları hiç olmazsa yarım saat kadar 1 yemek kaşığı sıvı yağ, 1 yemek kaşığı salça ve 2 yemek kaşığı yoğurt karışımında bekletebilirsek iyi olur. Birer tutam karabiber kimyon, kekik ve 1 diş sarımsak ezilerek bu sosa ilave edilebilir. 180 derecede 30 dk , (kızarıncaya kadar) işlem tamam.
Afiyet Olsun

1 yorum:

FERDA dedi ki...

Merhaba Nuriye,

Blog'undan bugün haberim oldu. Çok güzel, harika birşey yapmışsın, bundan sonra takip edeceğim. Ben de Nottingham maceralarımızı anlattığım bir blog açtım, onun da background'u aynı. Tariflerine bakarım, burada yeni tariflere ihtiyacım oluyor. Aklıma gelmişken iyi bir yumurtasız kek/kurabiye tarifi biliyor musun? Cem Eren'in alerjik egzaması olduğu için sütümden geçer diye bazı gıdaları yiyemiyorum. Uzun zamandır, kek-kurabiye-pasta gibi şeylere hasret kaldım. Yardımcı olursan sevinirim..
Sevgiler, Ferda