12 Ocak 2011 Çarşamba

Artik Organik Sut Kapima Geliyor !


Organik sutler her markette kolaylikla bulunabiliyor. Cok da pratik biliyorum,ama ben artik sutumu acik olarak eski usul sekilde temin ediyorum. Haftada bir kapima kadar getiriyorlar. Hem yogurt yapiyor, hem de iciyoruz. Dogru, iyi kaynatmak ve uygun kosullarda muhafaza edebilmek cok onemli .
Bu haftalik yogurdumu kayinvalidem mayaladi, ben de izledim. Yemesi de nasil guzel , insanin icine oyle bir siniyor ki !
Sutumuzu aldigimiz kisi, sertifikali organik sut uretimi yapan , kendini bu konuya adamis bir uretici. Henuz kendisi ile yuz yuze gelip tanisamadim. Ama aslinda niyetim onunla da bir roportaj yapip , sut ile ilgili yepyeni bilgiler edinip, sizinle paylasabilmek.

Simdi kalkip bir bardak organik sut isitip icecegim...

Hiç yorum yok: