19 Ocak 2011 Çarşamba

Yazmazsam Catlardim !

Kanal D 'de sabahlari yayinlanan super bir saglik programi var. Haftanin her gunu saat 10:00-11:30 arasinda yayinlaniyor. Her gun farkli bir konuda iki uzman programa katiliyorlar. Uzmanlar hem telefon ile baglanan seyircilerin sorularina yanit veriyorlar hem de hazirladiklari sunumlarla konuyla ilgili gercekten cok faydali ve detayli bilgiler veriyorlar.
Benim en cok cocuk norologu olan Prof. Dr. Sabiha Paktuna Keskin'in katildigi bolumler ilgimi cekiyor ve cok faydalaniyorum. O kadar cok dogru bildigimiz yanlis tutumlarimizdan bahsediyor ki insanin dinlerken agzi acik kaliyor.
Kendisi de baba olan bir yakinim , programin birinde doktorun aciklamalarini dinlerken aglamis. Muhtemelen, farkinda olmadan yaptigi bir bir davranisin cocugu uzerinde yaratmis oldugu etkiyi ogrenince cok uzuldu.
Prof. Dr. Sabiha Paktuna Keskin'in kendine ait web sayfasi var makaleleri cok guzel. Ayrica danismanlik ofisi bulunuyor, ihtiyac duyabilecek herkese duyurulur.

http://www.sabihakeskin.com/iletisim.html

2 yorum:

Hepimiz dedi ki...

Bende Istanbulda kaldigim surece o programi izledim. Dogan Cucenoglu ile yapilan sohbette, adamin pamuk dilliligine, onerilerine bayildim. Gercketen cok faydali bir program.
Sevgiler arkadasim...

Nuriye dedi ki...

Bak o kadarcik zamanda sen bile kesfetmissin. Valla bravo !
sevgiler