25 Ağustos 2011 Perşembe

Selamlar !

Evet, nihayet biz de tatile gidebildik .

Gecen hafta, once annemde 3 gun, sonrasinda da Cesme'de bir otelde 4 gun kaldik

Ben 2 aylik bebegi olan bir anne olarak tatilimi ev ortaminda ve kaldigimiz otelin lobisinde gecirdim desem yalan olmaz.

Cesme cok ruzgarli oldugu icin degil plaja inmek, otelin disinda bile yanimizda bebekle oturup bir cay icemedik.

Kaldigimiz otel 3 yildizli temiz pak, guzel bir oteldi. Aile odasina da rahatca sigabildik.

Benim icin su siralar tatil; hazir yemek, istediginde cayin kahvenin ayagina geliyor olmasi demek.

Hele otelin kafesinde aksam ustleri sut misirin bile satiliyor olmasi ne hostu ...
*****

Ancak otelde beni rahatsiz eden bir sey vardi .

Soyle ki kahvaltida omlet ve pancake pisirdikleri teflon tavalar cok eskiydiler ve metal kasik kullaniliyordu .

Tavanin birinin teflon yuzeyi nasil tamamen kaybolmus anlatamam, oyle ki ben ilk godugumde dokme demir sandim.

Soyle soyliyeyim,normalde tek bir cizik benim o teflon tavayi iptal etmem icin yeterlidir.

Hemen durumu biraz da "yaygarayla " gorevlilere ilettim.

Sonuc mu, ertesi gunu iki yeni teflon tava kullanilmaya baslandi.

Buradan iki sey anliyorum

1- tatilciler ya fark etmiyorlar ya da bir iki gunden bir sey olmaz diye seslerini cikarmiyorlar.

2- otel gorevlileri de malesef bundan istifade edip durumu idare ediyorlar.

Malesef tipik bizim insanimiza has davranislar...



Hiç yorum yok: