18 Mart 2014 Salı

Bugun Ne Pisirelim ? Cocugumuz Ne Yer ?

Yemegi evde siz mi pisiriyorsunuz yoksa bir baskasi mi ?
En super cevap -canim isterse ben yapiyorum ,istemezsem en uygun sekilde yardimcim hallediyor - olurdu .

Fakat kac kisi bu kadar sansli olabiliyor allasen ?

Bana kalirsa ne pisirecegine karar vermek isin en zor kismi . Malzemeleri toparlamak da ayri bir konu. Eksikleri marketten son dakika getirtebilmek mumkunse  iyi olur elbet. Yoksa tekrardan yeni bir seyler dusunmek filan, ayyy cok bunaltici be ..!

Benim de size soyle bir hizmetim olsun bari. Saatli Marif Takvimi gibi bir sey yapalim. Onceden de yapardim bu koseyi ama , artik biraz genisleteyim istedim.
Gunun yemek listesi , mevsimine gore mutlaka. Mutevazi, dengeli  ve doyurucu . Uygulamanizi diliyerek yaziyorum bu satirlari inanin.

Iste bugunun listesi

Sebzeli Kofte
Tereyagli Arpa Sehriye Pilavi
Salata & Yogurt
Sutlac

Sebzeli kofte kucuk cocuklarinda genelde sevdigi bir yemek.Eger koftedeki ekmek oranini biraz fazla tutarsaniz daha yumusak olur ve rahatlikla yiyebilirler . En azindan benim 33 aylik oglum bu yemegi  severek yiyor, mutlu oluyorum.
Aslinda bu yemeklerin yanina birazda tarhana corbasi yaparsaniz, monuyu  pratik bir sekilde genisletmis olursunuz.
Evde kucuk cocuk olunca yemekler uzerinde daha bir dusunulmesi gerekir hale geliyor. Besleyiciligi daha bir onem kazaniyor ve  bu da baska bir yazi konusu.

Simdiden Afiyet Olsun.








Hiç yorum yok: