21 Nisan 2008 Pazartesi

Ne Sıcak Bir Gün Değil mi?

Havalar bir iki gün içinde nasıl da ısındı, yarın (salı günü) İstanbul 31 C derece olacakmış. Perşembeye ama sıcaklik tekrar düşecek. Umarım mevsim normallerini pek aşmaz da yağışımız da olur.

Günün Mönüsü
Fırında Tavuk Baget
Pirinç Pilavı
Salata
Taze Çilek


Fırında tavuk yapmak çok pratik, baget veya but farketmez. Bıçakla çentik açıp sarımsak parçaları da yerleştirirseniz, üzerine de limon sürerseniz, tadı çok hoş olmaz mı ? Yanına da pilav , ben üşenmeyip zeytinyağlı enginar da yapmanızı önerdim. Mönünüz tam bir ziyafet sofrasına dönecektir.


Kolay Gelsin

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar, tarifin üzerine pişirdiğim zeytinyağlı enginar süper oldu valla. Misafirlerim bayıldı! İyi çalışmalar...Nilgün

NURİYE dedi ki...

Nilgüncüğüm,eline sağlık, beğendiğinize çok sevindim. Tarifin ne kadar pratik olduğunu da görmüş oldun. Şahsen ben çok beğeniyorum ve lezzeti de insanın yüzünü güldürüyor.Diğer tariflerimi de ihmal etme emi...!
Nuriye